אחראי מתווה הקפסולות מזהיר: "שמחת תורה עלול להיות מגה פיגוע"

אסתי פלד No Comments on אחראי מתווה הקפסולות מזהיר: "שמחת תורה עלול להיות מגה פיגוע"

הרב בני כהן אחראי מתווה הקפסולות מטעם ועד הישיבות מתריע ב'מהדורה המרכזית' כי חג שמחת תורה עלול להיות "מגה פיגוע" כהגדרתו כמו שקרה בפורים האחרון. הרב כהן דוחה את השמועות על מערכות שהשתלטו על הישיבות, "מדובר במרכז שליטה של ועד הישיבות"

צילום: פלאש 90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב בני כהן מרכז מתווה הקפסולות מטעם וועד הישיבות  התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ועדכן על מצב הישיבות: "ישיבות שבהם היו קפסולות מתמזגות הפכו אתמול לקפסולה אחת גדולה. ב"ה המתווה עובד היטב, יש חולים מעטים והם מבודדים בתוך הישיבה".

הימים הנוראים בישיבות מסביר הרב כהן בעייתים מאוד: "זה לא סוד שאנחנו מאוד מודאגים מכך שחג שמחת תורה עלול להיות מגה פיגוע כמו בפורים".

בעייה נוספת אלו המבוגרים שרגילים להתפלל בישיבות, "כולנו יודעים שרבים מהמבוגרים שהולכים להתפלל בישיבה בה הם למדו. לכן כעת אנחנו צריכים לפתוח את המעגלים ולא להעמיס על הישיבות" הרב כהן מסביר כי "הרמי"ם נכנסים כמו נוהל ספקים, בכנסיות נפרדות עם מחיצות. גם בעל התוקע יחזיק אצלו את השופר כי השופר הוא יכול להיות מסוכן מזרזיפי הרוק שיש בו".

הרב בני כהן מהיר כי יש מקומות שאנשים מפזרים שקרים ובדותות, לדבריו, "אין מערכות שמשתלטות על הישיבות. המערכת מתנהלת במרכז שליטה מטען ועד הישיבות וזו בקרה ולא ביקורת".

 



0 תגובות